۱۳۸۶ مهر ۲۵, چهارشنبه

می بینم که سر و کله همه تون ظرف این دو سه روز پیدا شده!اونم چه نوادری!ریحانه...مریم.....منو بگو که می خواستم به تصور کساد شدن دکون وبلاگم،کرکره شو بکشم....پس معلوم شد همین دور و برها بودید و آمار نمی دادید...خیلی خب...من می دونم و شما ها!اصلا ببینم،کدومتون متوجه شد که من لینک کتابم رو مدتیه برای همه قابل دسترسی کردم؟هیچ به گوشه سمت راست صفحه اون بالا دقت کردین؟یادتونه قبلا چی نوشته بود؟حالا چی نوشته؟
جواب مراجعه کنندگان به ترتیب اومدن: ؟

سوشیانسه:چه به آینده بد بینی!این جوری باشه که باید یه بارکی دکون زندگی رو توی زمین تخته کنیم بره که!یه کم امیدوارانه فکر کن،خودمون نابود کردیم،خودمون هم باید درستش کنیم،مگه نه سوشی جون؟راستی کدوم پرانتز خوب کار نمی کنه؟بگو تا خودم با ولیش صحبت کنم! ؟

عسل بابا:شما هم که شمشیر رو از رو بستی!خوبه اداره زمین رو ندادن دست شما و سوشی جون!دو روزه فناش می کردین!به نظرت باید بذاریم همه چی از دست بره یا درستش کنیم؟چند تا بارون دوست داشتنی رو تجربه کردی تا به حال؟آیا برات مهم نیست که همین لذتی رو که از قدم زدن زیر بارون می بری،نوادگانت در آینده هم بتونن ببرن؟

سارای...(چشمک):کدوم ضمینه سارا خانوم؟اگه خدا کریم بود که جلوی رشد خورشید رو می گرفت تا هرچی زیبایی و دار و درخت هست رو نابود نکنه!راستی عیدت مبارک! ؟

عسلی:می بینم که عسلها پشت سر سوشی خانوم تظاهرات راه انداختن!من فکر می کنم قبل از نفت و گاز شدن یه کاری بکنیم که به درد آیندگان بخوره،با محکوم کردن آینده چی به دست می آریم؟راستی این آدرس وبلاگی که دادی ظاهرا مشکل داره،من هر کاری کردم نتونستم بهش دسترسی پیدا کنم،راهنمایی بفرمایید لطفا! ؟

ریحانه:دختر خاله جون خیلی ممنون که به خواهشم توجه کردی!همین نکات ظریفته که باعث می شه شما تا این برای من دوست داشتنی جلوه کنید!بنده هم عارضم به خدمتتون اون روزی که تشریف بردید طبقه بالای موتور خونه و پاهاتون رو جلوی اون بخاری دراز کردید و به من که در آتش می سوختم ریشخند زدید حتما یادتون باشه که متن کارنامه تون رو با صدای بلند برام بخونید!قول می دی دخترخاله؟

مریم:به به،مریم خانوم!راه گم کردید....این طرفها!می گفتید یه آب و جارویی می کردیم وبلاگمون رو!به قول ریحانه جانم برایتان بگوید که بنده شکی در این که مرگ حقه ندارم،اون چیزی که به نظر من حق نیست از دست رفتن این همه زیبایی و پیشینه اس که ظاهرا برای هیچ یک از مراجعه کنندگان مهم نبوده!در ضمن عزیزم شما خیلی وقته تشریف نمی آوردید،همه نگرانتون شده بودن،اینه که اسمتون رو گذاشتیم در لیست گمشدگان بلکه هرچه زودتر پیدا بشید....حالا واقعا پیدا شدی یا.....؟

پی نوشت برای سوشیانسه:من آپم!اشکالی داره اینجا بگم؟
پی نوشت برای ریحانه:زبون ژاپنیت خوب شد؟
پی نوشت برای عسل بابا:نتیجه مراجعه ات به دکتر چی شد؟
پی نوشت برای هیرودیا:نمی خوای سنت شکنی کنی؟جای کامنتت خالیه ها! ؟
پی نوشت برای فاتیما:تو هم بسه دیگه!بیا چهار خط کامنت بنویس!از اون سر دنیا می آن اینجا کامنت می دن اون وقت تو گربه زبونتو خورده؟
پی نوشت برای مهرناز:مهرناز خانوم کم پیدا شدید ها!این رسمش نبود! ؟
پی نوشت برای ژینوس:می دونم این کامنت رو نمی خونی،ولی باقی دوستان به ژینوس بگن که من این یه خط رو به یاد اون نوشتم! ؟
پی نوشت به همه:پاراگراف دوم پست چهارم اکتبرم رو(دو پست قبل) کدومتون نخونده؟چرا فقط جواب سوشی جان اومد پس؟؟؟

۲۷ نظر:

reza گفت...

hi my dear sweeeeeeeeeet friend!
I can say only WOWWWWWWWWWWWWWW...
good luck
2007/11/16, 03:21:07 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.
بابا دست خوش نوبت من كه شد اسم مي خواهي ؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا براي بچه هاي درخت دو شاخه - ابر بهار - دختر مهتابي - اسم ننوشتي عنوانشون رو نوشتي ؟؟؟؟؟؟؟؟
خب مي گي چه اسمي بذارم ؟؟؟؟؟؟؟؟
اسم وبلاگم ( منم بگم ) را هم كه نمي ذاري !!!!!
پس چي بذارم؟؟
ناشناس آشنا يا ناآشناي آشنا چطوره ؟؟؟؟؟؟
من نمي دونم چه اسمي بذارم .
اگه پيشنهادي داري بگو ممنون مي شم.
s r
2007/10/24, 10:57:41 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

واقعا دیگه دارم حسابی نگرانت میشم !!
تو که این جوری نبودی !!
نکنه فشار کارو اینا زیاده ؟؟
کامنتت که سر جاشه !
کامنت همه سر جاشه . مثل همیشه !
فقط حواس بعضیا گویا سر جاش نیست
..

در ضمن خدا رحم کرده که من پسر خاله ندارم .. وگر نه نمیتونستی به این راحتیا پسر خاله شی !
2007/10/24, 12:14:43 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

fatima گفت...

mer30 on vasat masata yadi az fatimaye 3 saal pisha ham kardi...
vali man dige on fatima nistam o .... az door neveshtehato mikhonam o khoshhalam ke saret shologh shode o zendegit roberaahe !
2007/10/23, 07:33:25 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

من لينكتون كردم ها.
يادتون رفته منو لينك كنيد!!!!!!!!
من آپ كرده ام
يه سري بهم بزنيد.
2007/10/23, 02:06:47 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مریم گفت...

نمیشه دوستانه بحث کرد و صادق بود ؟؟؟
2007/10/23, 11:53:34 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

بوسه گفت...

با درودی دوباره

وبلاگ "آخرین حرف" با مطلبی تحت عنوان "شرح حال زندگی یک ترانس سکشوآل مونث به مذکر"به روز رسانی شده است.

امیدوارم این مطالب به آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه نسبت به مشکلات افراد ترانس سکشوال کمک کند.

در ضمن اگر در خبرنامه وبلاگ عضو نیستید،شما را به عضویت در خبرنامه وبلاگ دعوت میکنم تا از به روز شدن وبلاگ با خبر شوید.

با آرزوی روزهای آرام برای شما.

"بوسه"
2007/10/23, 11:28:20 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

عرضم به حضور انورتون که حتما شنیدید که در آن دنیای اون وری به مردان حوری عنایت می شود و این انگیزه ی بسیاری از مردان است برای انجام کارهای نیک .. در اینجا این سوال به ذهن شنونده خطور می کند که پس ما زنان در آن دنیا چه کنیم ؟؟
جواب این سوال سر نوشت ساز همین غلمان است .. شاید در فرهنگ لغت نوشته که یعنی مردان شبیه زن ... ولی این تشبیه آنها به زن به خاطر اشاره به زیبایی آن مردان است :X
:D
چون زن سمبل زیبایی ایست و این حرفا !!
در ضمن از این به بعد فرهنگ لغات رو فراموش کن ... از خودم بپرس معنیشو خب !
باز هم سوالی بود در خدمت هستیم
2007/10/22, 08:15:14 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مریم گفت...

هه !! ... عجب اسدلالی واقعا !! یاد روشنفکر نماهای دانشگامون افتادم که فقط بلدن حرفای تاریخ مصرف گذشته رو بالا بیارن !!
2007/10/22, 07:05:03 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

sharmande sabt nashod vali alan upam
2007/10/22, 08:49:34 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam,,,
mozaheme hamishegitoon dige shodam,:D,,
migama,,, adlese veblagamo eshtebahi zadi
2007/10/22, 06:31:57 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

متاسفانه نمیتونم این کارو بکنم ... خیلی وقت گیره مخصوصا اگه بخواهم کارهای نیکم رو بخونم کل وقتم رو باید بشینم جلوی بخاری .
بعد همه میرن شیر های جاری در نهر های شیرو عسل رو می خورن و سر من بی کلاه می مونه .. از همه مهمتر از اون غلمان های مامانی هیچیش به من نمیرسه !!
تو دلت میاد؟؟

راجع به زبون چینی هم بله پس چی که خوب شد .. من الان یه مدت خاطراتم رو در یک وبلاگ چینی می نویسم .. به زبون چینی ! خدا رو شکر خیلی موفق بودم .. شما هم برای موفقیت بیشتر من در این زبان دعا کنید.
2007/10/22, 12:53:35 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خعغف&# گفت...

يقثسلبلفقيي
2007/10/21, 10:49:19 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

s r سلام با همون اسم
لينكم كنيد.
من هم شما رو لينك كردم.
2007/10/21, 10:45:32 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهرناز گفت...

سلام
ممنونم
ولی چرا بروی خودتون قضیه شام و شیرینی و کادو رو نیاوردید
!!!!!!!!!!
اشکالی نداره حالا که از همه خوانندگان وبلاگتون از طرف شما به صرف شام و شیرینی دعوت کردم برای دفعات بعدی یادتون می مونه
از همون لبخندهای معروف خودتون
!!!!!!!!11
2007/10/21, 06:46:37 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

بوسه گفت...

سلام،ممنون از خبری که دادی یکی دوسالی هست که روزنامه ها در این مورد مینویسند.در مورد آن تحقیقی که هم انجام داده اید توضیح آن را در کامنت گیر بلاگم گذاشتم
2007/10/21, 11:52:43 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam farhad khan...
az babate dirooz mazerat mikham ke ajaley shod..
rasty chera man 2ta poste ghablito nadidam????
manzooram poste 4octobre....

shoma ke midoonin man delam mikhad bekhoonamesh pas,,,
montazere avaze dorna hastam...
ta bad bedrood
2007/10/21, 07:03:14 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mahdis گفت...

تبریک میگم بخاطر اینکه دوستای قدیمی را دیدی

به من هم سر بزن مهربون
2007/10/20, 05:40:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

http://tanha123.blogfa.com/
hamin alan sakhtamesh,,
avalin kasiam hasty ke khbara midam behesh
baiad beram diram shod.. hatman dobare miam matlab jadideto mikhoonam nazar midam babye
2007/10/20, 08:00:06 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام مي خواستم بپرسم با تبادل لينك موافقيد ؟؟
اگه موافقيد بهم خبر بديد.
متشكرم
2007/10/20, 12:30:08 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

Unholly GuRl گفت...

یعنی تو میگی خدا کریم نیست؟!
اصلا تو کافری انگار :ی
2007/10/19, 04:41:24 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مریم گفت...

حق نیست ؟؟ ... چرا مثلا حق نیست ؟؟
مثلا من حق ندارم وبلاگی رو که خودم درست کردمو نابودش کنم ؟؟ .. تازه خودشم با تمام زیبایی هایی که داره ؟؟
هان ؟؟؟ اونوقت مثلا تو اگه در این جا رو تخته کنی ن میگم تو حق نداشتی ؟؟ ... جل الخالق !!!
2007/10/19, 01:15:45 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

EGHLIMA گفت...

سلام
خوبي؟
حالا پستت رو ديدم.
من اصلا بد بين نيستم.
فقط نمي خوام نوادگانم يه زندگيه توي ترس و اضطرابو داشته باشن.
من از پي نوشتت سر در نيووردما.
در ضمن من اقليما هستم نه سوشينسه و نه سوشي و نه مهتاب!!!
خوشحال مي شم لينكتو هم درست كني بذاري اقليما يا يك عدد من!
در ضمن برو حال كن چه خوننده ي خوبي واسه ي وبلاگت هستما!!!
فعلا باي تا هاي
2007/10/18, 06:32:43 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asale baba گفت...

ممممممم! نوشتم که تو وبلاگ! رفتم دکتر(دکتر خودم نه اونایی که شما معرفی کردی :ی ) یه آزمایش خون حسابی دادم که 5 آبان حاضر می شه! بعدش دوباره باید برم پیشش! علی الحساب بهم گفته بالشت های پرتون رو بذار دم در!! وایتکس هم وارد خونتون نشه!!!! (سوال دیگه ای نیست؟؟ :ی )
2007/10/18, 03:27:18 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asale baba گفت...

سلام

من شمشیر رو از رو نبستم! نمی گم واسه نابودی زمین ناراحت نمی شم! چرا می شم ولی بیش تر از اون واسه دو_سه نسل آینده افسوس می خورم و نگران زندگی اونا هستم! نه اینکه واسه شونصد نسل آینده نگران باشم!!
2007/10/18, 03:25:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam man ke khodayish az in ost chizi nafahmidam fekr konam ye seri harfe khosoosi bood vase chand nafar mn be roozam albate poste ghablitoonam khoondam dar noe khodesh mesle hamishe jaleb bood be khosoos inke khorshid ta 1treliyoon sale dige zamin va tamame makhlooghato az beyn mibare va ehsaset rajebe in ghaziye ro mitoonam kameln dark konam man upam
2007/10/18, 10:43:08 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهرناز گفت...

سلام
خوبيد شما؟
من كم پيدا شدم
!!!!!!!!!!
پس اون كامنت كه گفتم يكي طلبتون چون گفته بوديد از پاييز خوشتون نمياد ماله كي بود؟
راستي تولدم رو از طرف شما به خودم تبريك گفتم. كادو و شيريني وكيك و شام رو هم كه شما بايد بديد رو گذاشتم به حسابتون
!!!!!!!!!!!!!!
2007/10/17, 09:57:05 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate