۱۳۸۶ مهر ۲۲, یکشنبه

خب امسال هم ماه رمضون سپری شد و من عید فطر رو به اونهایی که این یک ماه رو با اعتقاد روزه گرفتن تبریک می گم...چون در هر صورت این عید اونهاس...اصلا اهل تظاهر نیستم و وقتی کاری رو نکرده باشم نمی گم که کردم...آقا من که این مدت رو روزه نبودم پس عید شما مبارک باشه نه من.......چراش هم بمونه واسه خودم....................... ؟
چند وقت پیش یه مقاله ای خوندم که عجیب منو به فکر فرو برد...یه تریلیون سال دیگه،چیزی به اسم کهکشان راه شیری وجود نخواهد داشت و خورشید هر چی که هست رو به کام خودش خواهد کشید....هرچند من اون روز رو هرگز نخواهم دید و شاید حسرت خوردن برای چنین چیزی برای منی که خیلی از اون فاصله دارم احمقانه به نظر بیاد ولی حتی تصور این که این زمین،این دنیا با تموم زیبایی هاش از بین خواهد رفت قلبم رو به درد می آره....وقتی فکرشو می کنم که خاکی که توش والدینم،خودم،دوستانم و تمام کسانی که دوستشون دارم دفن خواهند شد به خاکستر تبدیل می شه،تموم اون زیبایی هایی که دیدم و بهشون عشق ورزیدم،در موردشون نوشتم و درونش زندگی کردم،دنیایی که توش مفهوم عشق،نفرت،شادی،غصه و خوشبختی رو یادگرفتم،همه و همه نابود خواهد شد،خدا رو شکر می کنم که اون قدر عمر نخواهم کرد که از دست دادن همه این چیزها رو به چشم ببینم....نمی دونم این نوشته ها چند سال باقی خواهد موند....آیا مثل ما که قرنها بعد نوشته و آثار به جا مونده از انسانهای غار نشین رو خوندیم و به اسرار زندگی شون پی بردیم،آدمهای آینده نوشته های امثال من وبلاگ نویس رو به عنوان یه مستند تاریخی خواهند خوند؟آیا اون آدمی که یه تریلیون سال دیگه شاهد از بین رفتن زمین با تمام پیشینه و تاریخ و تمدنشه خواهد دونست منی که قرنها قبل از اون می زیستم،همون نگرانی و دلواپسی رو داشتم که اون در لحظات آخر وداع با زمین خواهد داشت؟.....خدا رو شکر،خدا رو شکر که اون قدر زنده نخواهم بود که نابودی دنیا رو با تموم مظاهر و زیبایی هاش ببینم،اگه در عمرم سه آرزوی بزرگ داشته باشم یکیش قطعا این خواهد بود که بشر اون قدر توانمند بشه که بتونه کره زمین رو از نابودی حتمی نجات بده....دوست ندارم یه تریلیون سال دیگه،خاکستر من و عزیزانم در فضای بیکران رها بشه.............................. ؟
پی نوشت:نوشتن هر گونه کامنتی رو که در اون از معاد،آخرت و یا قیامت حرفی به میون اومده باشه رو در جواب این پستی که نوشتم مطلقا ممنوع اعلام می کنم،لطفا این مورد رو در نظر داشته باشید...............متشکرم! ؟

۱۱ نظر:

eghlima گفت...

kooooo? kojast?
2007/10/18, 01:12:51 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مریم گفت...

بالاخره این بد نیست که بدونی معاد حقه ... آخرت حقه .. قیامت حقه ... مرگ حقه ..

در ضمن منو از توی اون لیست مخوف گم گشتگانت بیار بیرون !!!
2007/10/17, 12:12:52 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

* همین پراکنده شدن پودر اسنخوانمان در فضا است

ببخشید دیگه قانون شکنی کردم ... گفتم بعد صد سال میخوام کامنت بذارم یه چیزی بذارم که حسابی یادت بمونه بعدا شاکی نشی
:D
دیگه شرمنده ...
2007/10/16, 02:02:50 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

سلام .
عارضم خدمتتون که ما نابود نخواهیم شد .پس از مرگ جهان دیگری وجود دارد به نام آخرت . در آنجا نامه ی اعمال هر کس به دستش داده خواهد شد . آنهایی که روزه هایشان را گرفته اند شاداب و سر بلند می شوند و آنهایی که نگرفته اند به متور خانه ی جهنم فرستاده خواهند شد !
آنهایی که روزه هایشان را نگرفته اند و سپس در انظار عمومی با افتخار آن را اعلام داشته اند احتمالا به طبقه ی زیرین موتور خانه فرستاده خواهند شد ! ...
خلاصه جانم برایتان بگوید که آنجا آنقدر گرفتار خواهیم شد که به تنها چیزی که فکر نخواهیم کرد همین پراکنده شدن پودر استخوانم&
2007/10/16, 01:58:43 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam...
rastesh man ye rooz rooze gereftam be nazaretoon eide manam mobarake ya na mobarake:d
badesham dar morede zamin , cheghad ehsasatet latife...
man ba nazare eghlima movafegham
be nazare manam ta oon moghe hamamoon be nafto gaz tabdil mishim:p
2007/10/15, 02:23:22 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

Unholly GuRl گفت...

خب پس حالا که اینجوریاس عیدِ خودم مبارک!
راسش در این ضمینه که حرف زدی زمین و اینازیاد نفهمیدم!اما فعلا که چیزی نشده تا اون زمانا هم خدا کریمِ!
چه بدونم والا!
2007/10/15, 01:41:12 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

بوسه گفت...

در امده اند.یعنی اینکه به طور طبیعی نیست.این افراد(ترانسسکشوآلها)با دوجنسی های کامل هرمافرودیت ها تفاوت دارند.
اگر علاقه مند هستید شما را به عضویت در خبر نامه وبلاگ آخرین حرف دعوت میکنم.
2007/10/15, 01:33:52 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

بوسه گفت...

به بلاگ هم آمده بودید و گفته اید که چرا در مورد افرادی که از جنسیت زن به من تغییر جنس میدهند مطلبی درج نمیشود در توضیح باید بگویم اگر مطالب وبلاگ را مطالعه فرموده باشید در مورد آنها از شیوه های جراحی تا قستمهایی از زندگیشان مطالبی قرار داده ام.اما در مورد صحبتتان درباره افرادی با بدنی زنانه اما با آلت تناسلی مردانه باید بگویم آنها همان ترانسسکشوآل هایی هستند که بعد از مصرف هورمون های زنانه فیزیک و اندام زنانه به دست خواهند آورد و چون جراحی تغییر جنسیت(برادشتن آلت تناسلی مردانه را انجام نداده اند به آن شکل
2007/10/15, 01:32:04 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asale baba گفت...

سلام

منم دوست ندارم زمین نابود بشه ولی اقلیما راست می گه! من ترجیح می دم به جای غصه خوردن واسه هزاران نسل بعد واسه یکی_دو نسل آینده یعنی فرزندان و نوادگانم غصه بخورم که باید با کلی مشکل مثل کمبود آب و برق و سوخت و ... روبرو بشن!
2007/10/15, 11:08:00 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

اين پرانتزا خوب كار نمي كنه!!!
2007/10/15, 10:45:46 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

سلام
خوبي؟
ببين فرض براين كه بشر تونست زمينو نجات داد.چه فايده؟!
همين الان دارن مي گن آب كمه.
برق بهمانه!
اينمون داره تموم مي شه.
اون در حال تموم شدنه.
دو دقيقه ي زندگي بهه كاممون زهره(تازه اگه احتمال جنگا رو ناديده بگيريم!!)
در هر صورت زميني كه توش زندگي نيست مي خوام نباشه!!!
مطمين باش در فضا پراكنده نمي شيوتا اون موقع تبديل به نفت و گاز شدي.
فعلا باي تا هاي
2007/10/15, 10:45:13 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate