۱۳۸۶ مرداد ۴, پنجشنبه

تا نظرم عوض نشده و نرفتم برش دارم می رید لینک زیر رو می بینید،سوالی هم نمی پرسید چون معلومه تصویر کیه،بعد این همه مدت دلم خواست علاوه بر خودم دیگران هم ببیننش،خب؟
http://s2.supload.com/free/A_Sandis.jpg/view/

پی نوشت:دیشب به خودم می گفتم دوازده سال نقاشی می کردم،بعد هم رفتم سراغ نوشتن،و الان بعد هفت سال که مستمر دارم می نویسم،احساس می کنم از نقاشیم بیشتر پیشرفت داشتم،شاید اصلا از اول باید می رفتم پی نوشتن...یعنی می شه یه روزی از اون چیزی که تصویرش همیشه تو ذهنمه و باهامه و هرچی ازش می نویسم تمومی نداره،یه روز تصویری خلق بشه که همه از دیدنش همون لذتی رو ببرن که من می بردم...نمی دونم،ولی اگه اون روز زنده بودم شک نکنید که خوش ترین روز زندگیمه! ؟

۹ نظر:

Hirodiya! گفت...

salam
in naghashi marboot be hamoon rooziyeh ke Arezoo ba mashinesh az kenare to rad shod?va to tasmim gerefti ke har rooz bad az do abmiveh bekhori?
are?
Hirodiya! | Homepage | 07.26.07 - 1:47 pm |

Hirodiya! گفت...

yeki nist tasvire ma ro bekeshe!
albate ma be khoshgeliye Arezoo ke nistim!
Hirodiya! | Homepage | 07.26.07 - 1:48 pm |

asale baba گفت...

ناز بود و دوست داشتنی! شرا هیشکی عسک منو نمی کشه؟ (بغض!!)
asale baba | Homepage | 07.27.07 - 11:32 am |

asale baba گفت...

همین الان یادم افتاد که یه بار یه نفر عکسمو کشید ولی انقدر خندیدم که نگو!! هیچ شباهتی بهم نداشت!!
asale baba | Homepage | 07.27.07 - 11:34 am |

jeenous گفت...

in axe arezoooe?
khoshgele..albateh age havaeet nemikone harfam
jeenous | Homepage | 07.27.07 - 4:31 pm |

abrebahar گفت...

salam manke khodamo koshtam faghat ta nesfe didam!!!

vali khaili khoshgele

mobarak bashe!!(ghahghahe)badesham shoma mage midooni man kiyo doost daram ?!!

vali nagofti ma vasat chikar mitoonim bekonima yadet bashe

movazebe khodet bash
abrebahar | 07.28.07 - 3:14 am |

abrebahar گفت...

alan ghashang didam age narahat nemishi mikham ye chiz begam in arezoo khanoom ye namoore shabihe maneha .... faghat binishoon khaili khoshmeltare hala asabani nasho nazan mano .........(zaboon)
abrebahar | 07.28.07 - 12:00 pm |

khare kocholo گفت...

man hardafe mikham comment bezaram nemishe !
khare kocholo | 07.29.07 - 3:57 pm |

اقلیما گفت...

ُسين سلامم.
من چون تازه گيا وبلاگ يو رو مي خونم نمي دونم ايشون كي ميباشن.
ولي هر كي هست خيلي خوشگله.
راستي خوشحال مي گرديم لطف كنيد و سر تونو بزنيد به وبلاگه من.
با اجازه: با تبادل لينك موافقيد؟
فعلا باي تا هاي
اقلي&# | Homepage | 08.01.07 - 12:22 pm |