۱۳۸۶ تیر ۱۲, سه‌شنبه

شبکه سه امروز عصر داشت خشم اژدهای بروسلی رو نشون می داد،با این که ده بار تا به حال این فیلم رو دیدم و دیگه مثل دوران نوجوونیم که عشق بروسلی شدن منو کشته بود،برام جذاب نبود،ولی خالی از لطف هم نبود....یه زمانی چقدر دوست داشتم یه رزمی کار واقعی بشم که یه تنه صد نفر رو حریفه و ضرباتی استثنایی و خیره کننده می زنه...اتفاقا دنبالش هم رفتم،دو سه رشته رزمی رو تا یه جاهایی دنبال کردم،ولی می دونی،مشکل اینجا بود که من اون مایه اصلی رزمی کار شدن،یعنی جرئت زدن رو نداشتم.....آره خلاصه در حالی که بروسلی در صفحه تلویزیون داشت جلو چشمم وور و وور آدم نقش زمین می کرد ما هم یاد قدیمها کردیم....یادمه یه خانومی تو همسایگی ما بود که پسرش با من هم بازی بود،بهم می گفت چقدر تو شبیه بروسلی هستی!....و خب من از میون آرزوهای دوران بچگی و نوجوونیم که شامل نقاش و رزمی کار و دروازه بان و دوبلور و هنرپیشه سینما شدن بود شدیم مهندس برق!!!چیزی که اگه تو بچگی ازم می پرسیدن محال بود بتونم حدسش بزنم!هرچند الانم من خودم رو بیشتر یه نویسنده می دونم تا مهندس....سایت کتابم رو دیدین؟خبر دارین در ظرف دو ماه دویست تا بازدید کننده داشته؟
پی ان:رز آرکانا اسم یه فنه که من خیلی دوستش دارم،ماله یه بازی رزمیه و من همیشه اجراش می کنم،البته گوینده ژاپنی به همون دلیلی که تو پستهای قبلیم توضیحش دادم اشتباها اون رو لز آلکانا تلفظ می کنه که خب در کل قضیه تفاوتی ایجاد نمی کنه...مهم اون فنه خوشکله که پنج ضربه،چهار تا وارو به سمت جلو و یه قیچی به سمت عقب....دختره هم خیلی خوشکل و نرم اجراش می کنه...ملتفت شدین؟شک دارم!(چشمک)..... ؟
Res Arkana

۶ نظر:

zahra گفت...

سلام.....کاش میشد تو همون دوران بچگی موند و زندگی رو زیبا دید!!کاش آرزوهامون همونقد بزرگ بود.....ممنون از بودنتون...بارونی باشین....
zahra | Homepage | 07.03.07 - 2:11 pm |

asali گفت...

salam farhad khan
man webloge jadidam baz shode,
montazeretoon hastam,.,,
shoma ro ham to linke doostam gozashtam...
ghorboonet ..ta bad..
rasty ,hanooz az in dastane jadidet sar dar naiovordam...
babye
adrese webe jadidam: (www.asal_tala.mihanblog.com)
asali | Homepage | 07.04.07 - 1:27 am |

ابربهار گفت...

سلام

اتفاقا منم میرفتم کلاس کاراته مثلا...

چون خیلی ترسو بودم.......

ولی تو بدمینتون موفق بودم

در ضمن مهندسی برق که خیلی خوبه!

داداشی چرا من نتونستم تو اون سایتی که بهم معرفیش کردی رمان و داستانو پیدا کنم؟

میشه راهنمایی ام کنی

خدا به همرات
ابرب&# | Homepage | 07.05.07 - 2:05 am |

ابربهار گفت...

سلام

خوبی داداشی؟

ممنون که راهنمایی کردی در ضمن من شمارو لینک کردم

خدا به همرات داداشی
ابرب&# | Homepage | 07.05.07 - 4:13 am |

asale baba گفت...

سلام

نفهمیدم یعنی چی!!
asale baba | Homepage | 07.05.07 - 1:09 pm |

jeenous گفت...

ey baba age gharar bood hame oon shoghli ro dashte bashan ke too bachegi doost dashtan ke kaare man dar oomade bood too bachegi har ki behem migoft mikhai chikare shi migoftam zarf shoor!!!!!!!!! sali ke nekoost az baharash peidast khob maloom shod chera be hich ja naresidam
jeenous | Homepage | 07.06.07 - 2:33 pm |