۱۳۸۶ خرداد ۴, جمعه

امروز بعد از ظهر پای ماهواره نشسته بودم و همراه مادرم یه فیلم از وحدت-کمدین زمان شاه-روتماشا می کردیم...یه جای فیلم بود که وحدت به پیشنهاد دوستش می ره کاباره چون با زنش مشکلی پیدا کرده بوده و می خواسته مثلا هوایی عوض کنه اون وقت مدام زن رقاصه رو شکل زنش می دیده...مادرم با دیدن این صحنه یه جوری که منو به فکر فرو برد گفت:وای نگاه کن چقدر زنشو دوست داره!......یادم اومد من هم زمانی،هرجا می رفتم و هر دختری رو می دیدم،حس می کردم شکل آرزوئه....راستش اون قدر روی این مسئله فکر کردم و اون قدر ازش گذشته که الان واقعا خودم هم نمی دونم آیا واقعا آرزو رو دوست داشتم یا این جوری تصور می کردم؟
حیف آدمها هرگز نمی تونن به اون خوبی که در ذهنشون تجسم می کنن باشن و این حسرت تا آخر عمر با آدم باقی می مونه.......... ؟

۷ نظر:

Hirodiya گفت...

salam
khoobeh ke yadesh hamishe ba to e! kheyli afrad hata in yad ham hamraheshoon nist! hamin ke gahi mibinish!gahi yeki ro mibini ke yade oun ro too khateret zende mikone kheyli khoobe!
midooni?man ye bar ashegh shodam,nazasht ke bebinamesh,nazasht ke sedash ro beshnavam,goft dooset daram ama nazasht asheghesh basham.goft aramesh ro azesh migiram.
hala hamishe hamrahame ba inke az man kheyli dooreh,kheyli door!
to gahi az kenare khoonashoon migzari.gahi khaterate koodaki ro moroor mikoni,gai axesh ro ba oun modele moo mibini! ama ye nafar mesle man hamina ro ham nadareh...
Hirodiya | Homepage | 05.25.07 - 5:31 pm |

مهرناز گفت...

سلام
براي دلخوشي من گفتيد يا حقيقت داره؟
خدا از دهنتون بشنوه
حتي فكرش هم قشنگه
مرسي خوشحالم كرديد
Anonymous | 05.27.07 - 10:55 am |

Hirodiya گفت...

be rooz haste bidam!
Hirodiya | Homepage | 05.27.07 - 6:49 pm |

لیلا و امین گفت...

حقیقتا دوستش داشتی
مطمئن باش
اما اینم بدون
مجرای دوست داشتن گاهاً عوض میشه
انرژی از بین نمیره ! تبدیل میشه ...

یاعلی
لیلا & | 05.28.07 - 1:54 am |

samira(ممول) گفت...

كنكور را مجاز شدم. انتخاب رشته كردمي. ولي اميدي نيست قبول شدنش را
samira | Homepage | 05.31.07 - 3:33 am |

samira(ممول) گفت...

من هم همه را با رضا مقايسه مي كردم. الان اون طوري نيست. ولي مطوئنم دوسش دارم
samira | Homepage | 05.31.07 - 3:33 am |

ابربهار گفت...

سلام

دوست من میتونم بپرسم ارزو خانوم چه اتفاقی براشون افتاده؟

اگه خون شده تو رگهات به این زودی..............

موفق باشی
ابرب&# | Homepage | 06.19.07 - 12:26 am |