۱۳۸۵ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

خب معمولا این موقعها هر وبلاگ نویسی می آد و پست آخر سالش رو می نویسه و این که سالی که گذشت چه جوری بوده و این حرفها...هرچند خیلی تکراریه ولی من فکر می کنم بعضی تکرار کردنها هست که آدم ازش خسته نمی شه و در واقع حس نوستالژيکش اون قدر شیرینه که از تجربه کردنش سیر نمی شی...خب من اگه بخوام در مورد سالی که گذشت حرف بزنم،در یک کلام می تونم بگم در عمرم سال به این خوبی نداشتم.از هر نظر برام خوب بود و الان که بهش فکر می کنم می بینم هیچ موردی نبوده که بخوام به خاطرش گله مند باشم...از لحاظ اقتصادی سال موفقی بود و یه ماشین نو خریدم و کامپیوترم رو آپ گرید کردم،از لحاظ تفریحاتی هم که یه مسافرت به دوبی و باکو داشتم، دوستای وبلاگی خوبی پیدا کردم که یکی شون انگار از داخل کتابم بیرون اومده و جون گرفته،در روابطم با جنس مخالف سال بسیار موفقی رو گذروندم،هیچ سالی باندازه امسال از روابطم احساس خرسندی نکرده بودم،می شه گفت در زمینه شناخت جنس مخالف به دیدگاه جدیدی رسیدم که یقینا برام سودبخش خواهد بود،سوگواری احساسیم هم امسال تموم شد،حالا دیگه هر وقت به آرزو فکر می کنم دلم از حرارتی زندگی بخش آکنده می شه،دیگه هرگز با به یاد آوردن اون غصه نخواهم خورد،اون جاش تو قلبمه تا ابد....اعتماد به نفسم هم تقویت شد،احساس می کنم قادر به انجام هر کاری هستم،البته شاید مغرور و خودپسند شده باشم،اما خب معمولا چنین عوارضی بعد از یه دوره طولانی ناامیدی طبیعیه و فکر می کنم با کمی مراقبت و هوشیاری برطرف بشه،باید بیشتر حواسم به رفتارم باشه که آزار دهنده نباشه..........دیگه.....دیگه این که خوشحالم از این که سالمم،شادم،موفقم و بیشتر از همه سایه پدر و مادرم همچنان بالا سرمه،سعی می کنم تا زمانی که مقرر هست این گونه باشه بهترین استفاده رو از این امتیاز ببرم،فکر می کنم قبلا یه برا گفته باشم ولی دوست دارم باز هم بگم که خونواده ارزشمندترین گنجینه هر آدمیه،اینو الان بیشتر از هر زمان دیگری می فهمم. ؟
خب نمی دونم چقدر با این پستم رابطه برقرار کردید چون بیشتر شخصی بود تا عمومی،در هر حال آرزوم اینه که شما هم کم و بیش سال خوبی رو گذرونده و سال بهتری رو پیش رو داشته باشید،یه چیزی الان اومد تو ذهنم که بهش اعتقادی ندارم ولی در واقعیت چند باری دیدم که اتفاق بیفته و اون هم این که معمولا بعد از یه دوره خوشی یه دوره ناخوشی هم هست،هرچند باز تاکید می کنم که بهش اعتقادی ندارم ولی امیدوارم حالا حالاها ناخوشی سراغ من و خانواده ام نیاد،یه الهی آمین با صدای بلند!!.............خب،عید رو به همه تون تبریک می گم،ایشالا که سال بسیار خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشید،تا سال بعد که شما رو از نو می بینم،همه تون رو به خدا می سپارم،در پناه خدا سالم و شاد و پیروز باشید....................فرهاد شکیبا،29 اسفند 1385 ساعت هفده سی وسه دقیقه و پنجاه ثانیه. ؟

۱۴ نظر:

Hirodiya گفت...

salam
khosh halam le sale khoobi ro oshte sar gozashti va arezoo mikonam ke sale jadid ham behtar az parsal bashe!
sale no ro behet tabrik migam Farhad jan.
noroozat pirooz
Hirodiya | Homepage | 03.20.07 - 3:11 pm |

reyhaneh گفت...

آره خوندمش ..
ببینم من الان چی کار باید بکنم ...
بگم که چی باعث شد اون روز خواب بمونم یا شرمنده باشم از این که دو ماه یه بار آپ می کنم یا .... نکنه واقعا منتظر کیک تولدی ؟؟ !! هان ؟؟ تعارف نکنی هاااا ... بگوووووووو
reyhaneh | Homepage | 03.20.07 - 3:48 pm |

reyhaneh گفت...

خدا به داد برسه با این روابط با جنس مخالفت ... خوش میگذره دیگههههه .... اگه من آخرش این آرزو رو برات نگرفتم :D
به قول خودت (چشمکن
عیدت هم مبارک ... بقیه ی تعارفات رو هم که خودت بلدی
reyhaneh | Homepage | 03.20.07 - 3:54 pm |

مهرناز گفت...

سلام
سال نوي شما هم مبارك
من به شدت خورده تو ذوقم
الان زار مي زنم
كسي هست اين جا كمكم كنه
من ديگه نمي تونم پست جديد بزارم
وارد صفحه ام كه مي شم ديگه سمت راست بالا
new post
نيست فقط
dashboard
هست اگه نتونم بنويسم مجبورم يه صفحه ديگه باز كنم
حالا چي كار كنم
منصفانه نيست من نمي تونم آخرين پستم رو بزارم
مهرن&# | Homepage | 03.20.07 - 4:06 pm |

sahar گفت...

salaam
bazam eydet mobarak
omidvaram sale kheili khobi abshe
por az shadio movafaghiat
sahar | Homepage | 03.20.07 - 4:43 pm |

مهرناز گفت...

خوب مثل اينكه قسمت نبود
تو اون صفحه ام بنويسم
يه صفحه ديگه باز كردم
دلم براي
mehrnazi.blogspot.com
خيلي تنگ مي شه
anyway
such is life
ديگه
ما رفتيم خونه جديد
تشريف بياريد خوشحال مي شيم
16mehrmah.blogspot.com
مهرن&# | Homepage | 03.20.07 - 4:52 pm |

deldaadeh گفت...

چيزي نمانده به پايان قصه
به نو شدن روز و روزگار
به دور ريختن لباس غصه
به آواز شاد بهار

اميدوارم شما هم سال خوبي رو در پيش رو داشته باشي
deldaadeh | Homepage | 03.20.07 - 6:26 pm |

مهدی گفت...

فرهاد جان ایشالا سال جدید سالی پر از خوبی و خوشی برات باشه. ایشالا زنم بگیری که این یکی از همه چی واجب تره.
مهدی | Homepage | 03.21.07 - 12:31 am |

Hirodiya گفت...

salm Farhad jan
sale no mobarak!
sale khoobi dashteh bashi.
weblogam be rooz shod!
Hirodiya | Homepage | 03.21.07 - 4:08 am |

khare kocholo گفت...

مژده بده هر چی که بود گذشته
خوب و بدش فقط برات خاطره ست
آخر هر حادثه ی خواستنی
تويی که يادت نفس پنجرست

به حق این عید ما رو از ستون گم گشتگان بیار بیرون
به جون فرهاد من همیشه بهت سر می زنم ولی کامنت نمی زارم
دیگه آمار کامنت دونیت رفته بالا منم از همین گوشه کنارا یواشکی نگات می کنم
khare kocholo | Homepage | 03.21.07 - 5:52 am |

samira(ممول) گفت...

مرسی عزیز. سال نو شما هم مبارک باشه ایشالله. سال خوبی داشته باشی.
samira | Homepage | 03.21.07 - 10:05 am |

asale baba گفت...

سلام

خیلی خوشحالم که سال خوبی داشتی و امیدوارم خوشی هات در سال 86 و سال های بعدش تداوم داشته باشه.
موفق و پیروز باشی.
asale baba | Homepage | 03.22.07 - 3:51 am |

samira(ممول) گفت...

ایشالله که سال خوبی داشته باشی وهیچ ناخوشی ای برای تو و خانواده در کار نباشه. خیلی خوشحالم که دوست داشتن را درک کردی.
samira | Homepage | 03.23.07 - 2:31 am |

Hirodiya گفت...

silam!
Hirodiya | Homepage | 03.23.07 - 3:16 am |