۱۳۸۵ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

در مجموع چهار نفر در جواب پست قبلیم برام ایمیلشون رو گذاشتن که من براشون متن رو ارسال کردم...ممنون بچه ها،فقط نقد یادتون نره!.... ؟
محرم امسال به هیچ عنوان به اون تصویر زیبا و رویاگونه ای که از قدیم در ذهنم نقش بسته شباهتی نداشت...همه چی بود الا محرم...و خب تنها چیزی که باعث شد من کاملا باورم بشه که محرمه این بود که مطابق سنت هر سال من ناهارم رو در ظهر دهم محرم از یکی از تکایا گرفتم و در همون محلی که ازش سالهای سال خاطره دارم خوردم .............. ؟
یه بار اگه حوصله داشتم لیست کارهایی رو که از قدیم هر سال به شکل عادت یا بهتره بگم سنت-مثل همین غذا خوردن در هوای آزاد در ظهر عاشورا-در آوردم و بدون تغییر انجامش می دم اینجا می نویسم...هر سال سر موعد و دقیقا به همون شکل و حتی الامکان بدون هیچ گونه تغییری... ؟

۱۳ نظر:

مهرناز گفت...

سلام

اگه دوست داريد مي تونيد كامنت بذاريد
حتي اگه فكر مي كنيد خصوصيه
من ناراحت نمي شم
مهرن&# | Homepage | 01.30.07 - 12:41 pm |

مهدی گفت...

آقا جان ما یه مدتی نبودیم. بعد نرسیدیم بیام ایمیل بزاریم. الان خودتون به بزرگواری خودتون هی کاری بکنید.
نیش

اینم ایمیل ما
منتظریم
مهدی | Homepage | 01.30.07 - 10:49 pm |

مهدی گفت...

چیز شد ایمل یادم رفت

نیش
مهدی | Homepage | 01.30.07 - 10:51 pm |

مهدی گفت...

این مدلش همین جوریه ؟ایمیا رو نشون نمیده.
کار از محکم کاری عیب نمکنه.
پس بیا اومیلم رو همین جور منویسم.

golpesar7104@yahoo.com
مهدی | Homepage | 01.30.07 - 10:53 pm |

asale baba گفت...

سلام
منم می خوامممممممممممممممممممممممم!میل من رو هم که داری؟ منتظرما!
asale baba | Homepage | 01.31.07 - 5:52 am |

سارا56 گفت...

سلام . وب بسیار جالبی دارید . امیدوارم که همواره موفق و مؤید باشید .
سارا56 | Homepage | 01.31.07 - 4:18 pm |

مهرناز گفت...

سلام
اطلاعات مذهبي
!
نه تعريفي نداره
اينا رو از سايت
امام حسين كپي كردم
بعضي وقتها يادم مي ره بنويسم ولي
اولي ها رو نوشتم
زيرش
مهرن&# | Homepage | 02.01.07 - 6:13 am |

مهرناز گفت...

خوب مشكل همينه ديگه
حالا اسمشو بذاريم لياقت يا جنبه داشتن
مسئله اينه كه آدما همشون اول كه خود
واقعيشونو نشون نمي دن كه
به قول يكي از بچه ها مي گفت من هر بار كه با يكي ميرم بيرون براي صحبت در مورد ازدواج جوري رفتار مي كنم مثلا چايي مي خورم كه عمرا اگه در حالت عادي اون طور با ادب و نزاكت چايي بخورم
اين يه نمونه عاديه و اينكه آدم بفهمه كه طرف مقابلش چقدر ظرفيت داره امكان نداره مگه با ارتباط زياد
كه اون وقت اگه متوجه بشي تصورت در مورد اون اشتباه بوده بد جور ضربه مي خوري و تازه بدبين هم ميشي نسبت به همه
ساده به خوام بگم مثل احž
مهرن&# | Homepage | 02.01.07 - 4:05 pm |

مهرناز گفت...

ساده به خوام بگم مثل احساس الان من
مهرن&# | Homepage | 02.01.07 - 4:07 pm |

فافا گفت...

سلام.اره خیلی عاشورا و محرم تغییر کرده...تو وبم هم که خوندی.حرفامو زدم.باورت شاید نشه ولی حتی روز عاشوراش هم مردم فقط طبق عادت دنبال دسته میرفتن...خیلی اعصابم بهم ریخت. دیروز از یکی شنیدم که یه هیئتی که خیلی معروف بوده تو شهرمون و این شبا یه جایی توی بهترین جای شهر داربست زدن و ده شب محرم رو برنامه داشتن ، بعد از غروب عاشورا و شام غریبان رفتن ریش هاشونو زدن و رفتن حمام و بعد با همون جوونای به اصطلاح خودشون هیئتی با دوستاشون! رفتن دریا کنار( ما تو شمال زندگی میکنیم و دریاکنار یه شهرکی هست کنار دریا که ویلا های انچنانی داره و
فافا | Homepage | 02.01.07 - 11:14 pm |

فافا گفت...

الان دیدم ادامه نظراتم نیست گفتم کاملش کنم!

به هر حال شب رو میرن تو اون ویلاهاشون بمونند با پارتی های انچنانی و...
بگذریم حرف زیاده تو این زمینه.
یه خواهشی داشتم اگه میشه اون فایل رو برای من هم بفرستین...ممنون
فافا | Homepage | 02.02.07 - 1:00 pm |

hamed گفت...

یعنی اینکه خوشحالم از اینکه دکتر هنوزم آدمارو بروز می کنه ..
hamed | Homepage | 02.02.07 - 4:33 pm |

hamed گفت...

ببخشید کامنتم اشتباهی بود. به منم بفرست این داستانتو .مشتاقم که بخونم
hamed | Homepage | 02.02.07 - 4:47 pm |