۱۳۸۵ مرداد ۲۰, جمعه

قبلنا،نه خيلي سال پيش،همين دو سه سال اخير،وقتي سه چهار روز تعطيلي به پستم مي خورد و جور نمي شد جايي برم،مثلا يه مسافرت يكي دو روزه دست كم،خيلي حرص مي خوردم و حس مي كردم تعطيلاتم هدر رفته....ولي حالا به اين نتيجه رسيدم كه هيچ مرخصي و استراحتي بهتر از خونه موندن و در كنار خونواده بودن نيست،خونه و خونواده بهترين و آرامش بخش ترين گنجينه ايه كه هر كسي مي تونه داشته باشه،البته به شرطي كه خود آدم بخواد با اين گنجينه ها ارتباط خوبي رو برقرار كنه....هميشه بايد يه ذره گذشت داشت و يه سري مسائل رو ناديده گرفت...هيچ آدمي بي عيب نيست همون طور كه خودمون نيستيم،هرجا ديديم يه جمعي بينشون صميميت هست،شك نكنيم كه گذشت و چشمپوشي هم ميونشون برقراره....گذشت زير بناي آرامشه،به قول پانتي اينو شاگردي كردم تا فهميدم!..........راستي بچه ها كسي از ژينوس خبري داره؟مدتيه وبلاگش ناپديد شده،دوست دارم بدونم چيكار داره مي كنه،اگه ازش خبري دارين به من هم بدين.مچكرم! ؟
خب اين بود برنامه امروز ما،كلا اين تابستون مثل اين كه قراره كم حرف باشم،ولي خب پاييز كه بياد زبونم باز مي شه،از پاييز بدم مي آد و مطمئنا وقتي بياد هر روز مي آم اينجا و گله وشكايت مي كنم،از قديم و نديم هم آبم با اين پاييز تو يه جوب نمي رفت،فصل زرد مرده بي روح بي هويت!!.................................................. ؟

۶ نظر:

مهدی گفت...

عا متشکرم که از طرف دهاق فداکار اینا برام پیغام آوردی
ولی تو که از لباس من ایراد میگیری . همین روز پدر که چند روز پیش بود چه گلی به سر من زدی. نا سلامتی تو مثل پسر من میمونی. اصلا کادو نخواستیم یه سر نیومدی خونه بگب خرت به چند منه. بعد توقع دری من با یه هزار تومنی که باهاش یه قرقره نخ هم نمی دن ، حالا برم
واس خودم لباس بخرم. زرشک!

نظرم در مورد پاییز کاملا باهات یکیه ولی اصلا تو مود غرغر واین حرفا نیستم و همچنین به نظرم بهترین جای دنیا خونه خوده آدمه و بهترین جای خونه خود آدم زیر لحافه!!
مهدی | Homepage | 08.12.06 - 2:49 am |

reyhaneh گفت...

بی چاره پاییز .. دلت میاد ؟؟
حالا پیش واز نرو .. من که تازه دام با تابستون حال می کنم ... ایشالا که این یه ماه آخر به زودی بقیش نگذره

ژینووووووووووووووووس ... آهههااااااااای ..


جواب نمیده .. متاسفم کمکی نتونستم
بکنم!!
reyhaneh | Homepage | 08.13.06 - 3:06 am |

reyhaneh گفت...

بی چاره پاییز .. دلت میاد ؟؟
حالا پیش واز نرو .. من که تازه دام با تابستون حال می کنم ... ایشالا که این یه ماه آخر به زودی بقیش نگذره

ژینووووووووووووووووس ... آهههااااااااای ..


جواب نمیده .. متاسفم کمکی نتونستم
بکنم!!
reyhaneh | Homepage | 08.13.06 - 3:06 am |

شیدا گفت...

inaei ke gofti, chizie ke kheilia vaghti behesh miresan o mifahman, ke kheili dir shode!!
شیدا&# | Homepage | 08.13.06 - 5:57 am |

شیدا گفت...

albate, baraye lezzat bordan az zendegi, hich vaght dir nist
pashimoonish bade!!
شیدا&# | Homepage | 08.13.06 - 5:58 am |

مریم گفت...

فکر نمیکنی یه خورده دیر به یاد خانواده افتادی ؟؟
در جمع خانواده خوش بگذره واقعا .... ولی سفر با خانواده دیگه نور علی نوره
مریم | Homepage | 08.14.06 - 9:18 am |