۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

دیروز عصر با استاد شائولینم رفتیم یکی از باشگاه های محلمون رو دیدیم...فاصله اش تا خونه ما با پای پیاده ده دقیقه اس...شب قبل با صاحب اونجا که مردی بود درشت و حدودا چهل و پنج ساله با صورتی خشن و مردونه صحبت کرده بودم...طرف خودش کمربند مشکی کاراته بود،سبک کیوکوشین...استقبال کرد و قرار شد من استادمو بیارم برای مذاکرات اولیه....فعلا در حد حرف همه چیز رو به راهه...باشگاه می خواد یه سالن قدیمی رو بازسازی کنه و بده به ما...مدتی طول می کشه ولی خب اگه بشه با توجه به این که چهار پنج تا شهرک در مجاورتش هست،امکان این که یخش بگیره زیاده...تا ببینیم چی می شه،استاد که گفت اون منطقه رو می سپره به من...... ؟
دیشب هم بعد تمرین،استاد ، من و دو سه خانوم دیگه رو که قراره در سطح تهران و در محله های خودمون به عنوان مربی کار کنیم دور خودش جمع کرد و گفت که براتون ده جلسه دوره مربی گری فشرده می ذارم،بعد بهتون حکم می دم و می تونید در آزمون مربی گری درجه سه شرکت کنید و مدرک بگیرید....گفت که باید جدی باشیم چون اولین مربی های سبک شیانگ شینگ در تهران خواهیم بود و به قولی قراره سبک از طریق ما در تهران گسترش پیدا کنه....کسی چه می دونه،شاید ده سال دیگه من هم برای خودم استادی شده باشم و شاگردای زیادی رو پرورش داده باشم....اگه اون جوری بشه حسرت نمی خورم که چرا هیچ وقت جکی چان و بروس لی نشدم! ؟
خب یه دو سه روزی شمالم،سمت کلارآباد،یکی از دوستام به سلامتی خونه خرید و چون من در فرآیند خرید و حتا موقع قولنامه نوشتن در بنگاه همراهیش کردم،به عنوان تشکر منو دعوت کرده ویلاشون....البته قبلا هم اونجا رفته بودم....همونی است که دیوار به دیوارش یه دبیرستان دخترونه اس!(لبخند دندان نما)...می دونم که با همین جمله تو ذهن بعضی ها بیشمار کامنت جهت دار کلید خورده،بگید،راحت باشید،هر حرفی جواب داره پس واهمه نکنید،اونی باید خجالت بکشه که چیزاشو از دیگرون پنهان می کنه،من که صاف می آم اینجا می گم،نه؟
بعدا نوشتها:؟
یک)شادزی جان ممنون از آدرس ایمیل،این طوری در مناسبتها و اعیاد می دونم عرض تبریک هام رو کجا ارسال کنم...در مورد استادت که تلافی می کرده...خب هر کسی یه خلق و خویی داره..معمولا اهل تلافی کردن ناکامی هام سر کسانی که هیچ تقصیری ندارن نیستم
دو)از مینا خانوم به خاطر اظهار لطفشون صمیمانه تشکر می کنم....بنده نیز متقابلا به داشتن دوستان خوبی مثل شما افتخار می کنم
سه)نیکای عزیز خوشحالم که خودت رو آفتابی کردی...حاضرم برات یه وبلاگ افتتاح کنم ولی خب زحمت پرکردنش رو باید خودت بکشی....به نظر می رسه کتابم رو خوندی،ممکنه واقعا همون طور باشه که گفتی چون یک داستان چهارچوبهایی داره که نویسنده نمی تونه ازش تخطی کنه(بنا به ملاحظاتی)ولیکن اینجا خونه دوم منه و توش احساس راحتی می کنم و برای شما که دوستانم هستید بی تکلف صحبت می کنم....ایشالا که همیشه هم این طوری به صلح و صفا باقی بمونه.... ؟
خب دیگه من برم،هنوز ساک سفرمو جمع نکردم و یه ساعت دیگه مسافرم!مواظب خودتون باشید بچه ها،جای همه شما رو در جشنوارۀ رنگهای شمال خالی می کنم،شاد باشید و دیگران رو هم شاد کنید

۶ نظر:

sara گفت...

salam

chetori? vaghean jaye tahsin dare in hame pishraft, yani kheili zood pishraft kardi tu shaolin!!

vaghean varzeshe sakhtiye!!man ke ye alamate taajob bala sarame vase pishraftet:D

shomal ham khosh begzare, tunesti shahre ma ham biya(ramsar)
ta kelar abad rahi nist(cheshmak)

albate age dabirestane dokhtarane vaghti vasatun gozasht:D

kholase khosh begzare

shad zi & salamat
2009/11/17, 02:33:29 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

نیکا گفت...

بابت وبلاگ ممنون اما من یه کمی وقتم کمه و پراکنده ست,اما در مورد نوشتنت ,من پیشنهاد می کنم نوشته هات و یه جای سومی منتشر کنی,جایی که مال ِ تو نباشه اما بتونی راحت بنویسی,فقط پیشنهاد بود,
شمال خوش بگذره,
2009/11/19, 11:54:01 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ليمو گفت...

سلام بر استااااااااااااااااااااد بزرگ
بابا استااااااااااااااااااااااااد
كي ميدونه شايد 30 سال ديگه همون طور كه شما دلت ميخواست بروس لي بشي يه بچه اي تو دلش آرزو كنه بزرگ شه مثله شما بشه
سفر خوش بگذره استاد
بعله ديگه خلاصه دوستان ميدونن كه ويلاهاي كدوم موقعيت جغرافيايي بهتره و آدم بره مسافرت حوصله اش سر نميره
اينم كامنت جهت دااااااااااار
2009/11/20, 12:15:32 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

سلام
خوب مباركه پس ديگهجدي جدي دارين استاد مي شين.خوبه ديگه ما هم مي گيم دوستمون اولين استاد همون سبكي كه گفتين در تهرانه!!اميدوارم تو هر راهي كه قدم مي ذارين موفق باشين و مطمئنم كه مي شين.چون تو همين مدت كم كه باهاتون آشنا شدم پشتكار خوبي رو در شما ديدم.فقط يه روزي اگه معروف شدين ما رو هم فراموش نكنين ها!

شمال هم خوش بگذره.به نظر من عيبي نداره كه از بودن دبيرستان دخترانه نزديك ويلاتون خوشحال باشين!!اين نشان دهنده اينه كه هنوز دلتون تو همون 17-18 سالگي به سر مي بره.آدم بايد دلش جوون باشه.بعله!؛-)
2009/11/20, 08:12:41 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

من خوبم آقا فرهاد.ممكنه امشب آپ كنم
2009/11/21, 05:27:11 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

نیکا گفت...

salam
fekr nemikardam ye dabirestane dokhtarone betone enghadr tasir gozar bashe
hala bebinam to jave onja mondid ya khode onja?
2009/11/30, 11:58:39 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate