۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

سلام بچه ها....خوبین؟
اول از همه از دوستانی که طی پست قبل بهم ابراز لطف کردن یه تشکر ویژه می کنم...مینا خانم محبت فرمودین،بدون شک دلگرمی های دوستان خوبی مثل شما در بهبود حالم موثر بوده....و خب در جواب دوست عزیز سارا(نفهمیدم کدوم سارا هستید کاش راهنمایی می کردید) و لیمو خانوم باید بگم هر آدمی بالاخره یه موقعی دچار ناراحتی می شه ولی مهم به نظرم اینه که بعد از اون ناراحتی آیا اون رو در خودش گسترش بده و مغلوبش بشه یا این که سعی کنه پشت سرش بذاره...من سوپرمن نیستم-ولی سوپرمن را دوست می دارم!- و گاهی ممکنه یه جاهایی کم بیارم...این ارفاق رو در حقم بکنید...ولی خب ترجیح می دم متفاوت از بعضی وبلاگها که صفحاتشون گورستان تلخکامی ها و نجواهای ناامید کننده اس،همیشه مثبت حرف بزنم و امید بدم،خودم این جوری حس بهتری دارم........................ ؟
خب!(یه خب بلند و کشیده!)...این پونصدمین پست من در این وبلاگه!...و خوشحالم از این که اون رو در حالی می نویسم که بیرون هوا صاف و روشن و آفتابی است و همون نور با شدت بیشتری در دل و قلبم می تابه....آره من امروز خیلی حالم خوبه،اون قدر خوب که حاضرم عین یک کیک برشش بزنم و با شما دوستای خوبم سهمیمش بشم...به نظرم سبکی روح خوشبختی بزرگیه و خب من الان عجیب احساس سبکی می کنم....برنامه کاملا جدید معاون کلانتری که در پست قبل گفتم هم به این ترتیب آغاز شد......پونصدتا!عدد کمی نیست ها!پونصد صفحه در این وبلاگ نوشتم،پونصد بار اومدم با دوستام حرف زدم،البته گاهی هم فقط با خودم حرف زدم ولی خب اینجا جائیه که پونصد بار اومدم پس بدون شک می شه گفت یکی از پاتوقهای محبوبم بوده وگرنه این همه بار بهش سر نمی زدم....و خب می شه گفت گذاشتن سنگ بنای این محل رو مدیون آرزویی هستم که رفت ولی من کمبودش رو تبدیل به یه موفقیت کردم،موفقیت از نظر خودم البته،این همه خاطره،این همه دوست،چند تایی هم البته نمی گم دشمن ولی خب آبمون توی یه جوب نرفت ولی من اسمشونو حذف نکردم و گذاشتم در فراموش شده ها،هرچند همه شون هم قهری نیستن،بعضی هاشون یهو برای همیشه رفتن ولی به احترام حضورشون در اینجا اسمشون حفظ شد...........خب یه صلوات محبت کنید،باز جو منو گرفت رفتم بالا منبر....در هر صورت دوست داشتم خودم پونصدمین پستم رو به وبلاگم تبریک بگم،وبلاگ جون،ببینیم هزار رو هم رد می کنیم یا نه؟پس برو بریم.................. ؟

۹ نظر:

sara گفت...

salam
chetori?

man hamun saram ke miyam be webloget vali kheili kam pish miyad nazar bedam

hamuni ke vaghti gofti khanumharo dide bodi ke taalo tamrin mikardan ba shamshiro tarside bodi manam nazar dadam tu oon postet ke natars manam tu in reshte bodamo...

omidvaram yadet oomade bashe

akhe az bas to zogho shogh dario ba erade hasti aslan ye lahze ham nemitunam tasavor konam ke ye jahayi kam miyari daste khodam nist bavar kon!!

taghsire khodete ke inghadar tarif mikoni az khodet(cheshmk)

hala man donbale ye esm vase khodam migardam ta mano ba baghiye dustat eshtebah nagiri:D

shad zi & salamat
2009/11/05, 01:56:58 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam dadashi

shoma narahat boodi man nemidoonestam chon aslan net nemiumadam ...vali manam motmaenam ke khaili zood hame chio hal mikoni chon khaili kamel va agheli na mesle man k vase hame ye pa ravanshenaso omid dahande oonvaght sare khodam ye kam oza avaz mishe albate say mikonam manteghi basham vali narahatiro az khodam nemitoonam door kona....manam javgir shodam cheghadr harfidam...

arezooo hamishe moamae vasam!

movazee khodet bash dadashi
2009/11/05, 10:12:50 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

سلام
به به به به مباركه.500 پسته شدينايشالا هزارميش،دو هزارميش و ...
ممنون كه اسم منو تو پستتون بردين.كاري نكردم كه؛-)
آره منم كاملا موافقم باهاتون.مهم اينه كه آدم خيلي زود بتونه خودش رو از بحراني كه توشه نجات بده.منم از وبلاگايي كه همش از غم مي نويسن زياد خوشم نمياد.البته خودمم پست هاي غر غرانه و غمگين زياد داشتم اما سعي كردم بعدش با يه پست شاد اون جو سنگين وبلاگم رو بشكنم.
خوشحالم كه شمام اوضاعتون رو به راه شد
هميشه رو به راه باشين.تا بعد!
2009/11/05, 11:06:16 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shima گفت...

salam farhade aziz
tabrik migam babate 500 omin kalamet
shayad behtar bashe begam 500 pand va 500 fekri ke dar ekhtiyar baghiye gozashti
omidvaram roz be roz post hat khabarahaye behtari dashte bashe
movafagh bashiiiii aziz.....
2009/11/05, 11:33:09 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

آپيدم؛-)
2009/11/07, 08:51:50 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

امیر گفت...

پانصدمین پست وبلاگم را آرزوست.
می گم شما تا حالا چند تا کتاب نوشتین؟
چه کاره اید؟دوست دارم بیشتر راجع به شما بدونم.اگه فضولی نیست.
2009/11/07, 08:58:11 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

zabanoam lal she age gofte basham shoma nabayad asabani shin etefaghan az in ke fahmida asabaniyam mishin be nazaram tabitar omad khoshhalam ke alan ozae ghrmeze rohiton be sefidi motemayel shode shoma khobin enshalah biyam to poste hezar o ponsademton nazar bedam
2009/11/07, 09:52:59 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

na گفت...

slm.khoobi?kooshiii?che khabaaar?rasti raftam un webeto khoondam vase un ketabeha...jaleb bood....khob bye bye
2009/11/08, 10:02:39 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

سلام
ممنون كه بهم سر زدين و ممنون از نظرتون ولي با كمال تاسف بايد بگم كه نظر اولتون ثبت نشده!
ايشالا كه ديگه غم نبينين!!!
2009/11/08, 04:22:18 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate