۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه

برای خودم هم جالبه که شکل حسودی کردنم در این سن و سال خیلی شبیه و درست به همون شکلیه که در شونزده هیفده سالگیم داشتم و از اون بدتر این که به همون چیزی حسودیم می شه که در اون دوران هم در کسب کردنش ناموفق بودم،و خب برای آدم موفقیت طلبی چون من،که دوست دارم در همه زمینه ها موفق باشم و به قابلیتهام ایمان دارم،سخته که ببینم سر یه چیز به این سادگی و کوچیکی که شاید از دست یه بچه چهارده پونزده ساله بربیاد،هنوز هم که هنوزه ناموفقم...البته چون از این لفظ(ناموفق)خوشم نمی آد بهتره بگم رضایت کامل ندارم....آره این جوری بهتره....خلاصه حسودیم شد،اون هم به کی؟برادر کوچیکم...بعله عزیزم!گهی پشت به زین،گهی زین به پشت فرهاد جان! ؟
خب این لینک زیر رو برای اون کسانی می ذارم که خبر شاهکار معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه زنجان رو شنیدن و می خوان یه دید بصری هم به مسئله پیدا کنن....واقعا که!چه خبره تو مملکت! ؟
http://rs256.rapidshare.com/files/122572988/Madadi.3gp

روش دانلود از سایت رپیدشیر رو هم که بلدین؟اول که وارد سایت بشین باید روی گزینه رایگان یا همون فری انگلیسی(لاتین ننوشتم چون اگه بنویسم پستم چپکی می شه،بلاگ اسپاته دیگه!)کلیک کنین،بعد دوتا حالت ممکنه پیش بیاد،یا مستقیما وارد صفحه دانلود می شین و یه توپ آبی پایین صفحه با علامت دانلود می آد یا این که یه شمارنده ظاهر می شه که وقتی صفر بشه دوباره اون توپ آبیه می آد منتها این بار باید اون پسوردی رو که داره نمایش داده می شه(گاهی هم چند تا حرف بهتون می ده و باید فقط اون حرفهایی که شکل گربه روشه وارد کنین)بزنید و بعد روی توپ کلیک کنید و فایل دانلود می شه،فرمت فایل هم قابل رویت روی گوشی موبایله....حالشو ببرید! ؟

۱ نظر:

eghlima گفت...

سلام.
خوبي؟
شه ژالب منم گاهي حسودي كودكانه اونم به افراد كوچولوتر از خودم دارم.
به قول خودت بهتره ناموفق نگيم ولي من ميگم دوست ندارم انجام بدم.
اينم يه جورايي ماله كشي رو عدم موفقيته ديگه!!
خوش باشي
فعلا باي تا هاي
2008/06/23, 06:00:33 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate