۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

والا من از این که در انجام کاری تعلل کردم که میلیونها آدم چه بسا حیوون قبل از من کردن،بعد من هم خواهند کرد،احساس پشیمونی نمی کنم،ترجیح می دم وقت و عمرم رو بذارم روی یه کار که از همه کس برنیاد،تا حالا شنیدید یه نفر به این خاطر که ازدواج کرده اسمش در دنیا موندگار شده باشه؟بذارید زندگی مو بکنم! ؟

۶ نظر:

رضا گفت...

عزيزم بازم رفتي سراغ بحثهاي فلسفي!تمام فرزنداني كه نامشان ماندگار شد حاصل ازدواج والدينشان (و البته تربيت صحيح)بوده اند.به هرحال اگر مي خواهي فرهاد بيستون كن باشي كه كس ديگري نكرد،بايد شاهد تصاحب شيرينت توسط خسروباشي!به هرحال منكه شيريني زبانت را با هيچ شيريني عوض نمي كنم.از اينكه پيشششششش ما اومدي درود پيششششكشششش!!!! هميشه،بهترين لحظه ات باشد.
2008/06/11, 07:40:20 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shim shim گفت...

salam khubi? khosh migzare kolan?
agha farhad baram khyli khyli khyli 2a kon!emtehanam dare shoru mishe...
hosele web nevisiam nadaram dige nemidunam chera angizash nemiad enghad webe dustam afsorde o depe(dar eyne hal ghashang)albate baziashun.jorate neveshtan nadaram!delam vase 2nyaye majazi tang mishe...khoda kone betunam benevisam...
2008/06/11, 09:44:50 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam
ezdevaj?!
man koochiktar az oonam ke harfi bezanam too mayehaye nasihat ya masalan ye harfe motefakerane!ama khob man fekr mikonam adama tabeshoon injooriye harchi seneshoon bishtar mishe nesbat be ezdevaj hese toro peyda mikonan farghi ham nemikone che pesar che dokhtar!
shayad age 2bare teye ye etefaghe jeleb ashegh beshi ezdevaj ham bekoni khodaro che didi!
barat arezooye movafaghiyat mikonam omidvaram too har kari behtarin bashi
2008/06/12, 10:14:17 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

خب تا حالا هم نشنیدیم که کسی به خاطر ازدواج نکردن اسمش در تاریخ ثبت شده باشه
شما میشناسی به منم اسمش و بگو
2008/06/13, 11:22:59 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ناشناس گفت...

عصرایران - طرح عزل مديران مجرد که در برخی استان ها به طور جدی پیگیری می شود در مناطقی از کشور ، به کارکنان عادی هم سرایت کرده به گونه ای که اولتیماتوم هایی برای افراد مجرد تعیین شده است که یا ازدواج کنند و یا اخراج شوند!

متن این اطلاعیه را بخوانید:

سلام علیکم
با سلام
عطف به مذاکرات مکرر قبلی با همکاران مجرد در خصوص تشکیل خانواده و اجرای سنت نبوی (ص) متاسفانه مشاهدهمی گردد بعضی همکاران به وعده خود عمل نموده و همچنان مجرد باقی مانده اند و از آنجا که تأهل یکی از شرایط اشتغال در اموری مانند حراست می باشد و با توجه به این سخن
2008/06/14, 03:59:05 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ناشناس گفت...

نبی گرامی اسلام مبنی به اینکه ( من تزوج فقط "فقد" تزوج نصف دینه) و ( النکاح سنتی فمن رغب عن سنتی لیس منی) هرکس ازدواج نماید همانانصف دین خود را حراست نموده و نکاح و ازدواج سنت من است و هر کس از سنت من روی بگرداند پس از من نیست ، لذا برای آخرین بار اعلام می دارد تا پایان شهریور 87 کلیه همکاران غیر متأهل اعم از ذکور و اناث فرصت دارند تا نسبت به انجام فریضه مهم و اخلاقی ازدواج اقدام نمایند . در غیر این صورت در تاریخ 87/8/1 برای تسویه حساب به پیمانکار معرفی خواهند شد .
اجرکم عندا...
2008/06/14, 03:59:50 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate