۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

دوست داشتن واقعی

احترام بذار به اونی که دوستش داری،حتا توی ذهنت....

۶ نظر:

mahsa گفت...

adam doos dare gahi too zehnesh ba khodesh sadegh bashe....

رضا گفت...

"حتی" توی ذهنت
اکسکیوز شوخی کردم!
میگم داداش این قضیه ی (شیانگ شینگ) چیه من که همچین وبی پیدا نکردم آدرسشم میذاشتی خوب

رضا گفت...

آقا فرهاد میگن حتی به دشمنت هم احترام بذار این یه روحیه رزمیه باور کن واقعآ درک میکنم این حرفو که باید حرفیتو دوست داشته باشی چه برسه به کسی که عاشقشی

ندا گفت...

سلاموعلیکم ما امودیم با اندکی نتاخیر و مثل اینکه چند پست جا موندم!! دقیقا امروز اتفاقی واسه من افتاد ک مصداق جمله شماست.! جالبه!

ندا گفت...

با عرض پوزش دیکتم هم نمیدونم امروز اینقده بد شده!! چرا!!

نفس گفت...

برادر ما اندر احوالات اساس کشی وبلاگی بودم.هیچ چیز از بلاگ قبلی به زبون نیار برادر رد من رو نگیرن از بلاگهای دوستانم.بیای ببینی می فهمی من کیم.