۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

یک فصل از کتاب سوم آواز درنا

خب فعلا در حال بازخونی کتاب سوم از رمان سه جلدی آواز درنا هستم و بعد که تموم بشه در مورد نحوۀ انتشارش تصمیم می گیرم...از تمام خوانندگان عزیزی که لطف داشتن و در این مدت پیگیر بودن صمیمانه تشکر و عذرخواهی می کنم...می دونم که خیلی فاصلۀ بین کتاب دوم و سوم زیاد شد ولی دست خودم نبود،من هم باید نون بخورم و از راه نویسندگی که پولی عاید آدم نمی شه خودتون که بهتر می دونید...جدیدا هم که گرفتاری هام زیاد شده،واقعا با مشقت بین کارهام یه وقت آزادی پیدا می کردم برای نوشتن و پیشبرد کتاب...
بگذریم،برای اون دسته از عزیزانی که دوست دارن بدونن تم کتاب سوم چه جوریه یه فصل از کتاب رو که فقط دو شخصیت داره و بسیار هم کوتاهه گذاشتم(اونهایی که کتابو خونده باشن می دونن که این کتاب نزدیک به بیست شخصیت داره)برای این که اگر احیانا عزیزی اولین باری بود که داشت کتاب آواز درنا رو می خوند تعدد اسامی سردرگمش نکنه....خب پس اونهایی که دوست دارن یه فصل انتخابی از کتاب سوم آواز درنا رو بخونن اینجا کلیک کنن،چنانچه خوندید و نظری داشتید ممنون می شم باهام در میون بذارید...متشکرم،به امید انتشار هر چه کم سانسور تر کتاب آواز درنا!

۳ نظر:

mahsa گفت...

in fasle 6 bood?
jaleb bood vali ajib!hich vaght fek nemikardam ghazzie in 2ta ye fasle kkamel az ketabo begire!
oonam dar morede behnam nami bashe k taa halla faghat esmesh too ketab bood!

vallli kheiili khoob bood, hese oon vaghtaii k mikhoondam 2bare zende shod!

hala bara baghiash cheghad dg bayad sabr kard?!

برکه گفت...

اولا تبریک!دوما که جواب کامنتت رو پایین همون کامنت دادم!سوما به یه شرطی میشینم دعا می کنم این کتاب درنا زودتر با سانسور کمتر چاپ بشه.اونم اینه که یه کتاب با امضات بهم بدی

abrebahar گفت...

salam

khob man ke asslan hichi nakhoondam
mikham bekharamesh bad bekhoonam oonjoori bishtar michasbe :)