۱۳۸۷ آذر ۲۹, جمعه

می دونی،داره خنده ام می گیره،به یه نتیجه ای رسیدم که البته چندان هم بد نیست ولی خب....عمر نوح باید داشته باشم تا خوشحال کننده تر باشه....شما رو نمی دونم ولی من هیچ یک از آرزوهام،حتا آرزوهای دوران کودکیم رو،از یاد نبردم،حسرتی که اون دوره ها به خاطر نرسیدن به چیزی که می خواستم داشتم،هرگز در من خاموش نشد،بلکه زیر خاکستر زمان پنهان موند و مواقعی خودش رو نشون می داد.....و حالا،می بینم که با گذشت زمان،به یکی یکی شون دارم می رسم،ولی به قول شهریار،آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟....نا شکر نیستم،در آغوش گرفتن چیزی که زمانی تمام آرزوم بوده،حتا سالها بعد که از شر و شور افتاده،خالی از لطف نیست،وقتی نگاهش می کنم،وقتی به دستش می آرم،یه جور دلسوزی دلنشین وجودم رو فرا می گیره،به خودم می گم بهایی که باید می پرداختم تا به دستت بیارم فقط سالهای عمرم بود....در هر صورت،باز خدا رو شکر....لابد قراره عمر نوح کنم و خودم خبر ندارم...چون هنوز یه آرزو هست،که در آغوش کشیده نشده،و لابد چون یکی از بزرگترین آرزوهامه،باید سالهای بیشتری به پاش بریزم تا به دستش بیارم،آره می دونم برای آرزوهای بزرگ باید همه چیزت رو بدی،ولی خب چیزی که برای من آرزوی بزرگه،شاید برای یه نفر دیگه به دست آوردنش آب خوردن باشه،بعله آدمها با هم فرق دارن...ولی فکر نمی کنی زیادی فرق دارن؟(خنده!)...در هر صورت،اگه این رمز موفقیت منه،تنها چیزی که باید بخوام اینه که زیاد عمر کنم،چون گویا قراره با صبر کردن به همه آرزوهام برسم....خودمونیم،این آخری که بهش رسیدم عجیب داره بهم مزه می ده،عجیب....ولی هر داشتنی،یه روی بد هم داره،فعلا من دارم روی خوبش رو تجربه می کنم،پس فعلا خوش باشم و بیام اینجا شما رو در شادیم سهیم کنم تا روزی که روی بدش نصیبم بشه!البته مطمئن باشید اون روز نمی آم اینجا غر بزنم و اوقاتتون رو تلخ کنم،هواتون رو دارم بچه ها(چشمک).....خوش باشید و روزهای روشن و موفقی در پیش رو داشته باشید......................... ؟

۱۰ نظر:

saniya گفت...

akharesh nagofti be kodoom arezoot residi? mashkook mizai farhad!
2008/12/19, 09:52:46 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهسا گفت...

mobarake!!!
2008/12/19, 09:39:42 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خریت انتها نداره گفت...

elahi ghorboonet besham
2008/12/20, 02:21:05 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam dadashi.aval az hame babate oon commentam mazerat mikham nemikhastam untori harf bezanam vali delam bad gereft!!inrooza haminam!

man uloom siyasi mikhoonam!!!modiriyato bekhatere riyazi doost nadashtam!!!

khoshhalam ke yeki dige az arezoohato da aghoosh keshidi!!

manam arezoom rajebe shoma ine ke bozorgtarin arezooto dar aghoosh bekeshi!!!doa mikonam!

movazebe khodet bash dadashi
2008/12/21, 10:56:20 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.umadam ke nagid faramush karam.

modati ast ke mikham behtun email bezanam vali mitarsam baz soe tafahom pish biad mesle un zamun va shoma delkhor besheid va komakam ro be hesabe fozoli ya har chize digeei bezarid. alan 2 mah ast ke mikham emaili dar morede shoma va arezo bezanam behetun vali hamun tor ke goftam mitarsam.
2008/12/21, 04:17:41 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

rasti fasle dovome ketabe 3 ra mitavanid behem email lunid ??????

age befrestid mamnun misham
2008/12/21, 04:19:36 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

از قدیم گفتن دیر و زود داره سوخت و سوز نداره پسر جان
2008/12/22, 06:12:53 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.

نه بابا من از اون جملات استفاده نمي كنم چون مي دونم كه در كامنتايي كه براتون گذاشتم خيلي به ندرت ايميلم رو مينوشتم و حق داريد بگيد ايميلمو بنويسم.

در مورد شما و آ هم مي خواستم تو ايميلم يك كاري كنم كه ازدواج كنيدو زمينه اش هم خواندن مطلب يك مشاور ازدواج در مجله خانواده بود كه فكر مي كردم شما را به محبوبتان بعد از اين همه سال دوري برسونه از شما پنهون نباشه خيلي دلم مي خواد ازدواج شما صورت بگيره كاش يه منجي بياد وسط شما دو نفر و شما رو بهم برسونه.

خب ايميلمم براتون مي ذارم ....پيشاپيش دسستون بابت ارسال داستانتان درد ن
2008/12/23, 09:39:23 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

پيشاپيش دستتون بابت ارسال داستانتان درد نكند..

راستي نمي خواهيد براي من اسم پسرونه انتخاب كنيد ؟؟؟؟؟؟؟

اسامي كه تا بحال برام انتخاب كرديد رو تا آنجايي كه مي توانستم يادداشت كردم ولي توشون اسم پسرونه نبود !!!!!!!!!
2008/12/23, 09:41:34 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

آرشیدا گفت...

امیدوارم به همه ی آرزوهای ریزو درشتت بر.سی
2008/12/26, 07:12:02 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate