۱۳۸۷ آبان ۹, پنجشنبه

امروز هشتمین سالگرد شروع خلق کتاب آواز درنا است...کتابی که همچنان دارم می نویسمش!...اونهایی که وبلاگم رو از اول دنبال می کردن احتمالا خاطرشون هست که چی شد من یهو شروع کردم به نوشتن...آره،روز هشتم آبان ماه ساعت دوازده و اندی شب،من خوندن کتاب 2967 صفحه ای آن شرلی رو تموم کردم و اون قدر تحت تاثیر قلم مونت گومری قرار گرفتم که از فرداش شروع کردم به نوشتن....البته مدتها بود که در فکر خلق اثری با مضمون نوجوانان بودم......دیروز به سرم زد یه چرخی در سایت گوگل بزنم و ببینم در مورد آواز درنا چه نتایجی به ثبت رسیده،خب باید بگم جدا دلگرم کننده و برای خودم غرور آفرین بود......بیش از ششصد نتیجه درباره این کتاب در دنیای اینترنت به ثبت رسیده،وبلاگ و وبسایتهای زیادی اون رو با اجازه یا بی اجازه در صفحه اصلی شون قرار دادن که شاید مشهور ترینشون وبسایت بی نیاز باشه که یکی از پربیننده ترین وبسایتهای ایرانه و مورد جالب دیگه،حضور لینک کتاب من در وبسایت یک دانشجوی پاکستانی رشته حقوق بین الملل بود!......خلاصه آواز درنا در هشت سالگیش،از مرزهای ایران گذشته،و این علاوه بر خوشحالی برای من،این پیام رو داره که باید بهتر و بهتر بنویسم و سعی کنم چیزی که ارائه می دم از قبل بهتر باشه.....راه طولانی و درازی رو پیش رو دارم،ولی خب به نظر می رسه استارتش رو خوب زدم....تا بعد چی پیش بیاد.........بر و بکس جای همیشگی،زنبق های جوان،نغمه و کلاغهاش،سه تفنگدار،تولد هشت سالگی تون مبارک! ؟

۸ نظر:

man گفت...

farhad in poste kootahet binazir bood, makhsoosan oon jomleye akharesh. be nazaram in fogholadst ke u khaleghe chizi hasti! oonam chizi be in arzeshmandi! moafagh bashi nevisandeye mahboobe man
2008/10/30, 09:48:52 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

آخ جون داش فرهاد معروف شد !!!
2008/10/31, 12:57:59 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

hirodiya گفت...

movafaghiyatat rooz afzoon bad Farhad jan.
.
.
.
.
to ke nemi aei anvar ha! ma amadim shayad az roo beravi delbandam.
2008/10/31, 07:30:00 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مرجان گفت...

چقدر زیاد...
هشت سال!خوشحالم که من هم شدم از خواننده های وبلاگت.هنوز قسمت نشده کتابتو بخونم که ایشالا به زودی
2008/11/01, 09:51:53 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهسا گفت...

واقعا جالب بوود!

مخصوصا اوون پاکستانیه!!!!!!!
2008/11/02, 03:08:20 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

sara گفت...

salam

tabrik babate movafaghiyatet

alan ru abrayi??:D

shad zi & salamat
2008/11/02, 03:57:36 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam

tabrik migam 8 salegiye jeyabetun ro.

be zodi nazaratam ro dar morede ketab behatun email mikunam.
avaze dornaei ke behem email karde budid age eshtebah nakunam 13 fasl bud ke hamashun ro khundam.

in dovomin kamentam be shoma baad az dorane tolaniye geybatam ast
2008/11/03, 07:05:55 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ابربهار گفت...

salam dadashi tabrik migam

manke hamishe migoftam va migam shoma jozve movafaghtarin hayi!

manke hanooz ghesmatam nashode in ketabe shomaro bekhoonam har bar ye moshkeli pish miyad

movazebe khodet bash badesham ye espand vase khodet dood kon!
2008/11/05, 10:53:09 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate