۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

هوس کردم یه مدتی ننویسم،نمی دونم چقدر می تونم دوام بیارم چون نوشتن برام مثل یک نیازه،منتها این روزها چون این نیاز با نوشتن ادامه کتابم در طول روز ارضا می شه،دیگه وقتی می آم خونه و پای کامپیوتر می شینم در خودم نیرویی برای وبلاگ نویسی پیدا نمی کنم....نمی دونم،شاید همین فردا به سرم زد و دوباره نوشتم،ولی فعلا تصمیمم بر ننوشتنه...سعی می کنم بهتون سر بزنم،به یه بازیابی هم احتیاج دارم،اگه نخوام اسمش رو بذارم مرخصی موقت....چی؟بازنشستگی؟عمری عزیز!من تا روزی که جون داشته باشم می نویسم،منتها محل و زمانش می تونه متغیر باشه،نمی خوام ادعا کنم ولی می دونم که به همون اندازه ای که یک خانوم در طول روز می تونه حرف بزنه می تونم بنویسم،و این مربوط به یه ماه و دوماه نیست،از وقتی خودمو شناختم این جوری بودم...خب دیگه خودستایی بسه،براتون روزهای خوبی رو آرزو می کنم،سعی می کنم فرهاد خوبی باشم و بهتون سر بزنم....پس فعلا! ؟
پی نوشت: راستی کسی کتی مارچ منو نمی بینه؟هر کی دیدش بهش بگه دلم هواشو کرده! ؟

۶ نظر:

shim-shim گفت...

salam mibinam ke hame daran motakef mishan
alan vaghtesh nista!
bashe ishala ke harja ke hasti....
be happy
2008/05/13, 12:38:06 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

.................. nemidoonam chera hand vaghte hoseleye hichio nadaram...
2008/05/15, 06:53:15 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reza گفت...

سلام عزیزدل برادر!بابا افرادی با سن و سال من و شما الان باید املا و انشای نوه هاشون رو براشون بنویسند!با این اعلام شما جامعه وبلاگ کشور در شوک بزرگی فرو رفت!البته شما که وبلاو می نویسید نه وبلاگ!امیدوارم همیشه سلامت باشی و قلمتان همچنان پرتوان به جوهرپراکنی خودش ادامه بده.خوش باشی
2008/05/15, 11:12:49 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reza گفت...

اگر خود یا هریک از دوستانتان اهل تماشای تئاتر در تالار وحدت هستید اعلام کنید تا کارت حضور افتخاری برای یکی از روزهای 18 گانه اجرا(از 4لغایت22خرداد )ارایه شود.موفق باشید.
2008/05/16, 10:15:41 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

saniya گفت...

salam agha farhad
che ajab! kheyli khoshhal shodam oomadi oonvara
yek seri off barat gozashte boodam, mesle inke baz nagereftishoon!
benevis
bazam biya pishe ma
2008/05/17, 07:17:22 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

saniya گفت...

salam farhad joonam
ey baba, man nazar mizaram, nemiyad!
kheyli khoshhal shodam didam oomadi oon vara!
are khob harf zadan be tarafesham bastegi dare, hame ke mesle shoma maher nistan!
man off gozashteboodam, gamoonam baz behet nareside!
up kon
2008/05/17, 07:30:11 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate