۱۳۸۶ بهمن ۱۴, یکشنبه

قابل توجه دوستانی که جلد دوم کتاب آواز درنا رو تعقیب می کنن: ؟
بالاخره بعد کلی مشقت،(نه از نظر نوشتن،که به خاطر ضیق وقت)چهار فصل دیگه(از فصل 7 تا 10)رو بازنویسی و آماده کردم که بدین وسیله به دوست داران این کتاب تقدیم می گردد،برای راحتی کار،فایلها رو داخل یک پوشه زیپ شده گذاشتم تا هم کم حجم باشه و هم با یک بار کلیک کردن،کلش دانلود بشه،برای گرفتن فایل روی لینک زیر کلیک کنید: ؟

http://boxstr.com/files/872715_rhtg1/7-10.rar

خب فکر می کنم تکراری باشه اگر بگم این فایلها متن نهایی نیست و بعد از اتمام بازنویسی یه مرتبه دیگه بازخونی و اصلاح خواهد شد بنابراین اگر اشتباه املایی و یا مورد دیگری داشت از خوانندگان محترم عذرخواهی و درخواست می کنم مثل همیشه منو از نظرات،انتقادات و پیشنهاداتشون بهره مند کنن،بدیهی است نظر هر خواننده ای برای من محترم و باعث پیشرفتم در کار نویسندگیه،پس دوستان کمک خودتون رو از من دریغ نکنید....سپاس گزارم،شاد و تندرست باشید. ؟

۵ نظر:

asali گفت...

salam farhade aziz/....
rastesh ostademoon na mojarade na mehraboon ke delesh besooze...

oon delesh besooze/...omran...
ye ostade .... has ke nemidooni chie
kole daneshga azash mitarsan
vali majboorim chon bishtare darsaye takhasosi ba oone...
hala ye karish mikonam
hey khoda...
maha ham mokafaty darima

rasty che ajaaaaaaaaaaabbb.. delet vase khanandehat sookht o belakhare chandtasho roo kardy

mikhoonam nazaramo migam
felan babye

asali گفت...

rastyyyyyyyyyyy yadam raf ke aval shodam....



avvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll....
2008/02/04, 01:57:09 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

سلام
خوبی شما؟
بالاخره نوشتیشون!!!
می آییم ،می خوانیم و نظرات ارزشمند خود را خواهیم داد
خوش باشی
فعلا بای تا های
2008/02/05, 10:27:41 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asale baba گفت...

سلام

ببینم باز من دو روز نبودم اسمم رفت تو لیست گم گشته ها؟ یعنی که چی! بدو! بدو برو اسمم رو از اونجا در بیار!! می گم چند وقته همه می گن دنبال یه گمشده به اسم عسلی می گردیم،نگو کار جنابعالی یه! یه دفعه تو روزنامه هم آگهی می زدی !! خلاصه که زود تند سریع اینو درستش کن لطفا!!
2008/02/06, 09:32:47 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

Unknown گفت...

سلام من خیلی وقته دنبال جلد دوم میگردم اما پیداش نکردم
الانم هرکار میکنم نمیتونم دانلود کنم
کمکم کنین لطفا🙄