۱۳۸۶ مرداد ۱۶, سه‌شنبه

تابستون هم که از نیمه گذشت...همیشه این روزها رو دوست داشتم...نه این که دلیل خاصی داشته باشه ولی خب مرداد همیشه برام عزیز بوده...با تیر چندان حال نمی کنم،چون تا می آی درکش کنی گذشته...کلا تیر ماهی در زندگیم نبوده که کند گذشته باشه...حتی اون سالی که پای کنکور بودم هم تیرماه سریع گذشت...شهریور رو هم که حرفشو نزن...با این که خودم یه شهریوری صد در صد خالصم ولی اصلا این ماه رو دوست ندارم...ماهی که تابستون در اون تموم می شه و آخرش پاییز مرده و افسرده است..... ؟
یه چیزی بهت بگم؟به عنوان یه بزرگتر که نه،کسی که بیشتر از تو توی این دنیا بوده و چهارتا پیرهن بیشتر از تو پاره کرده...احساسات به هیچ دردی نمی خوره!روز به روز بیشتر به این نتیجه می رسم،و این برای کسی که خودش زمانی خدای احساسات بوده یه مفهوم دیگری داره...چه کارهایی که از روی همین احساسات نکردم،انواع و اقسام فداکاریها،گذشتها،حماقتها...ولی الان که بهش فکر می کنم می بینم دیگه اون بزرگی و شکوه گذشته رو برام ندارن...البته هیچ اهل سرزنش خودم بابت کارهایی که در گذشته کردم نیستم...همیشه برای خودم این طور استدلال می کنم که در اون زمان،هر تصمیمی که گرفتم بهترین بوده با در نظر گرفتن سطح تجربه و شعورم...ولی دلیل نمی شه من پنج سال بعد راجع به یک موضوع به همون شکل قضاوت کنم که قبلا می کردم...چون اگه بخواد این جور باشه اسمش می شه در جا زدن...از بحثمون دور نشیم،تو هم اگه می خوای زیاد اذیت نشی،دهه بیست رو پشت سر نذاشته هزارتا درد زودتر از موعد نگیری،این قدر الکی آبغوره نگیر!اون هم واسه دیگران،حالا باز واسه خودت باشه یه حرفی،ولی واسه خاطر دیگران.....نمی دونم،شاید تو هم باید این سن و سال رو با همون کیفیتی که من پشت سر گذاشتم،با همون خبط و خطا ها پشت سر بگذاری و مثل من آخر سر بفهمی که حرص و جوش بیخودی می خوردی...انگلیسیها یه ضرب المثل جالبی دارن که می گه:هیچ وقت به خاطر عشق ازدواج نکن...روش خیلی فکر کردم،اولش به نظرم بی رحمانه اومد،ولی به تدریج من هم یه جورایی به کنه مطلب رسیدم،ولی اعتراف می کنم نه کاملا،و این نشون می ده که من هنوز یه نموره از احساسات گذشته ام رو دارم.....در هر صورت،این که دیگه شاد بودنم رو منوط به وجود یا حضور بعضیها نمی کنم رو در حد خودم و برای خودم یک موفقیت می دونم....یک هیچ به نفع اینجانب! ؟
بی ربط:نشون دادید آخر سیاستید...نصف کسانی که می آن اینجا دخترن،بلکه بیشتر،ببین یکی شون در مورد پشت قبل یه نظر روشن داد؟نگید چرا به ما دخترا می گید سیاس،خب هستید دیگه! ؟

۷ نظر:

مهرناز گفت...

سلام
نمي دونم ولي اگه اين قدرت انگيزه بخشي رو بعضي ها اثر مي كرد اوضاع من بهتر از اين بود!!!! جدي لطفا يه تسبيح بگيريد و همش برام ذكر بگيد قول مي دم از نوع شرف كه شيريني تون محفوظ باشه
promise
2007/08/12, 09:22:54 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

اقلیما گفت...

سلام
خوبي شما؟
من قبلا نظر دادما.
كوش؟
من نظرمو قبلا روشن دادم .مگه نه؟؟؟
منم با تير و همچنين خردا حال نمي كنم ولي مردادو شديدا دوست دارم.
اون ضرب المثل اينگليسي رو هم خيلي قبول دارم.
فعلا باي تا هاي
2007/08/12, 09:54:44 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam chera man too poste ghablit naboodam han? man ke hamishe sar mizadam chi shod?

dadashi enghade harfat aroomam kard ke nagooovase hamin doost daram komaket konam har chand khaili koochikam vali doost nadaram dadash farhadam ba eshghesh afsane beshe mifahmi?!
2007/08/11, 05:04:12 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebaharabrebahar گفت...

salam

mamnoonam dadshi joonam az inke oomadi pisham

vaghean hoshhalam mikoni
2007/08/09, 07:28:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam

manzooret az nazare roshan chiye?

daghighan alan man fekr mikonam ziyadi hemaghat va gozasht kardam va hanooz ham hamintoram narazi n istam vali chon baghiye mesle man nistan azab mikesham .

ehsasat baraye pesara ye rooz ya tamoom mishe ya hamishe kamrange vali in dokhtaran ke hamishe daran ba ehsasate shadid endegi mikonan midooni?

badesham safham siyahe axam ghamgine to bebakhash shayad afsordegi gereftam khodam ham midoonam vali be range meshki alaghe daram az nazara ghashannget mamnoon .age hamishe azam enteghad koni va pishnahadato begi khoshhal misham
2007/08/09, 10:29:03 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asale baba گفت...

منم اصلا مثل 2_3 سال پیش فکر نمی کنم و احساساتم معقول تر!!!! شده.
ولی خب اینم هست که تو یه پسری و احساسات پسرا با دخترا خیلی فرق داره!
2007/08/08, 08:23:12 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asale baba گفت...

سلام

آخی! من خیلی تیر رو دوست دارم! دلیلش که واضحه؟ راستش رو بخوای منم شهریور رو دوست ندارم . ولی خیلیییییییییی مهرماه رو می دوستم!!
2007/08/08, 08:21:50 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate