۱۳۸۵ اسفند ۱, سه‌شنبه

بعد این همه سال بالاخره احساس می کنم معمای پیچیده جنس مخالف رو تا حدودی حل کردم!دختر پدیده ای است که باید شناخت!(از فرمایشات خودم!!)....راستی،با تشکر از دوستانی که در جواب فایلی که براشون فرستادم نظراتشون رو در اختیارم گذاشتن،از دوستانی که تا این لحظه این کار رو نکردن خواهش می کنم چنانچه قرار هست این لطف رو در حقم انجام بدن تا آخر این هفته دست به کار بشن،چون می خوام طی یه پست جامع با تحلیل و جمع بندی نظراتشون به مطالبی که عنوان کردن جواب بدم،پس دوست عزیز محبت کن تا آخر هفته نظرت رو برام بفرست!...............قربان شما،مرحمت عالی....شام در خدمت باشیم!!!................... ؟

۱۰ نظر:

مهرناز گفت...

سلام

كاملا درسته.هيچ وقت هيچكي تو وبلاگش نمياد نقطه ضعفهاش رو بگه تازه اون محاسني رو كه نداره هم به جميع خصايل خودش اضافه مي كنه.اما همين آدم يه جا سوتي مي ده. يعني چه تو پست خودش چه تو نظراتي كه براي ديگران مي ده دست خودش رو رو مي كنه
و اگه با تمام اين مسايل بخواي بهش يه فرصت ديگه بدي و خودتو گول بزني كه شايد اشتباه مي كردي بعد از يه تاوان سخت و قاطي پاتي شدن اوضاع روحيت مي فهمي كه
just one time
مهرن&# | Homepage | 02.20.07 - 4:48 am |

asale baba گفت...

سلام علیکم:
اول در جواب کامنتت:
قبض من اومده 7 تومن و من از خوشحالی روی پا بند نیستم!
هم من که به پیشنهادت جواب بله دادم کادوم کو؟؟؟؟؟؟؟ :D

واسه راننده سرویس شدن هم کاری نداره! خودت و قرقی پاشین بیاین! فقط یه شرط داره و اونم متاهل بودنه! حالا اینکه سعید و داداشش مجردن پارتی بازی شده!

تو سرویس هم فقط درسا رو دوره می کنیم:D وبا نی نای نای هیچ کاری نداریم

بعد هم اینکه با خر کوچولو دوست باشین! بزرگ شدین دوتاتون! دیگه 10 سالتونه! خوب؟؟؟
asale baba | Homepage | 02.20.07 - 6:43 am |

asale baba گفت...

اینکه به این نتیجه ی کاملا" منطقی رسیدی که دختر را باید شناخت جای تبریک داره!!!!
asale baba | Homepage | 02.20.07 - 6:45 am |

khare kocholo گفت...

man toroooooooo mikoshammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
khare kocholo | Homepage | 02.20.07 - 10:34 am |

Hirodiya گفت...

salam
evaa khoda margam bede!
ki ro mikhay kashf koni to?????
havaset bashe ha!
man ke nemikham kashf besham gofte basham behet
dar zemn chashm!
hatman kamelan minevisam va send mikonam
Hirodiya | 02.21.07 - 3:05 am |

Hirodiya گفت...

in khare!
khare kochooloo ro migam!
vase chi mikhad to ro bokoshe masalan??
han?
Hirodiya | 02.21.07 - 3:06 am |

Hirodiya گفت...

ba mehrnaz movafegh nistam!
Hirodiya | 02.21.07 - 3:07 am |

مهرناز گفت...

طفلي من
كي همه پسرا رو با يه چوب زدم؟
من كه كلي از اين هم كلاسيم كه پسره
تعريف كردم
اگه شد يه پست در اين رابطه امشب
مي ذارم
مهرن&# | Homepage | 02.21.07 - 9:44 am |

مهرناز گفت...

يه چيز رو در نظر بگيريد
تعريف عشق و دوست داشتن
در نظر افراد مختلف متفاوته
اين طور كه پيداست نظر من و شما در اين
زمينه كاملا متفاوته
مهرن&# | Homepage | 02.21.07 - 9:46 am |

مهدی گفت...

اینج جمله رو باید با آب طلا نوشت کوبوند رو در سازمان ملل!
جمله بر خلاف ظاهرش دارای عمق زیادیه. تقریبا چیزی در حدود 6 متر!
مهدی | Homepage | 02.22.07 - 11:01 pm |